BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

My Birthday'es

Monday, February 15, 2010

apa kata hati?????


aku rasa bersalah...
pada kedua2 org yg bernama A ini...
baik pada amzales...
mahu pun pada A yg satu lagi....
[x bole d'beritahu]...
sudah hampir 2 tahun lebih
aku dan A m'jadi kawan....
kami begitu rapat...
selalu chatting,sms....
kalau bole hari2 sms...
dia lah tmpat ak b'kongsi masalah...
namun sejak akhir2 ni...
ak dpt rasakan ada sesuatu yg sedang...
b'laku tanpa kami sedari...
erm..something like....
i dun know how to describe..
tapi..bila ak pergi ke tempat baru...[pindah skul]
ak t'lah t'jmpa dgn amzales..
yg t'lah menambat hatiku...
hal ini t'lah ku ceritakan kpd..
c A...dya sepertinya marah pada aku...
dan sejak dari itu...
dia sudah jarang b'sms dgn aku...
ak kurang pasti apa sebabnya...
selalunya...
biar A sesibuk mana pun...
dia tetap akan sms ak...
tapi..cuti ni pun dya x bls sms ak...
erm..ntah la apa salah aku...
malah, cuti ni jg ak asyik t'ingat...
amzales...
bercerita tentang amzales...
pada ak..
dya begitu sempurna..
ak senang bila bersamanya..
bila menatap matanya...
ak dpt rasakan sesuatu...
tapi...
siapa yg terbaik utkku??????
we'll see....
sayonara my beloved blog!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

BIG BANG


Gara Gara Go!! (korean Ver.) - Big Bang Mp3
Musicaddict.com